|
|||||||
| Algemeen software Algemene vragen en hulp i.v.m. software. Geen Windows-vragen! |
![]() |
|
|
Onderwerpopties | Weergavemodus |
|
|
|||
|
|||
|
config.msi
Totnogtoe is het me niet gelukt om het Belgacom Security Pack 2005 (waarin Norton Internet Security zit) te installeren.
In de loop van de setup wordt gevraagd naar Config.msi en dat vind ik nergens. De installatie wordt dan onderbroken en weer ongedaan gemaakt. Kan er iemand mij helpen? |
|
|
||||
|
||||
|
Re: config.msi
is het gedownload of op cd?
indien op cd: staat het er op? (het kan beschadigd zijn) anders moet je eens op google kijken, want dan gaat het om een windows update of iets dergelijk, of contact opneme met belgacom, omdat hun installatie cd niet volledig is. is het gedownload? kijk of het bestand op de server staat vermeld ook de versie van windows, dan kunnen wij eens kijken DaMonkey ;-
|
|||
|
|||
|
Zorg ervoor dat je windows naar SP2 geupdate is als je met winxp werkt. Ik heb met dit pakket ook problemen gehad onder een windows xp zonder SP2.
AMD athlon XP 2500+; ASUS A7V600; 2x 120 GB Maxtor Diamondmax 9 SATA Raid; Herc 3D prophet 9800 pro; 512MB DDR400 apacer<br /><br />Pointersystems laptop<br />Pentium M 735 (1.7GHz); 512MB DDR266; 40GB |
|
|
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Dag DaMonkey,
Bedankt voor de vlugge reactie! is het gedownload of op cd? Op cd. indien op cd: staat het er op? (het kan beschadigd zijn) Heb bij wijze van proef de cd-rom even geďnstalleerd op een andere pc. Fluitje van een cent. Dus zeker niet beschadigd. anders moet je eens op google kijken, want dan gaat het om een windows update of iets dergelijk, of contact opneme met belgacom, omdat hun installatie cd niet volledig is. Heb al een berichtje naar Belgacom gestuurd en zal zeker eens op Google kijken. is het gedownload? kijk of het bestand op de server staat vermeld ook de versie van windows, dan kunnen wij eens kijken Windows XP Pro. Rushmore |
|
|
|||
|
|||
|
Citaat:
|
|
|
|
|
![]() |
| Bookmarks |
| Momenteel bekijken: 1 (0 leden en 1 gasten en/of zoekmachine bots) actieve gebruikers dit onderwerp | |
| Onderwerpopties | |
| Weergavemodus | |
|
|
Sponsored links
|
|
| Deze website is gehost bij: Dutchzone Webhosting | |