Helpen.be IT-helpdesk website & webhosting

Ga Terug   Helpen.be IT-helpdesk website & webhosting > Forum > Software > Microsoft Windows
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Microsoft Windows Vragen specifiek over het besturingssysteem van Microsoft. Enkel vragen over Windows zelf, en niet over Windows-software!

Gesloten onderwerp

Onderwerpopties Weergavemodus
Oud 04-08-2003, 01:42 PM
stefa stefa is offline
Senior Member

werkbalk bij ie verwijderen

Hey,ik heb juist msn + geinstaleerd en ik maar op volgende drukke zat dar toch weral rommel bij zeker .

het gaat hier over een werkbalk die bovenaan tussen de werkbalken staat met een search knop. Dit is niet de eerste keer dus heb ik al gezocht naar de recenste bestanden niks ,dan gewoon het vinkje uitschakelen maar als ik een nieuwe pagina open geeft die de werkbalk weeral weer dus weral niks,

ik denk dat ik die in het register wel kan wegdoen mar kzou ni wete waar

iemand een ?
Oud 04-08-2003, 01:58 PM
special_agent special_agent is offline
Senior Member

Stuur een bericht via AIM naar special_agent Stuur een bericht via MSN naar special_agent

hoe noemt dat?

tssz zoiet?
Oud 05-08-2003, 10:20 AM
stefa stefa is offline
Senior Member

De vraag is dus waar staan de werkbalken (kopelingen,radio,adresbalk,.....) ergens in het register
voor de mensen die niet graag lezen heb ik het wat korter gemaakt.

De werkbalk noemt ufthrockblt.
Oud 05-08-2003, 10:52 AM
stoffel stoffel is offline
Almost GOD Member

probeer eens met ad aware
www.lavasoft.de
Oud 05-08-2003, 12:03 PM
Senior Member

Stuur een bericht via AIM naar special_agent Stuur een bericht via MSN naar special_agent

Ik heb er ook zo eentje in men werkbalk, kan hem niet verwijderen, en afzetten lukt ook niet zoals het moet, ik heb hem dan maar gewoon uitgeschakeld in men register (laten doen)
Oud 05-08-2003, 12:29 PM
stoffel stoffel is offline
Almost GOD Member

mss in het menu software ook eens zien?
Sponsored links
Oud 05-08-2003, 12:39 PM
Senior Member

Nops, ipv spyware is dat meer iets van kl*teware!

Das instaleert zijn eigen, ge geraakt der ni meer vanaf! da zijn van die prullen da overal doorgeraken
Oud 05-08-2003, 07:34 PM
sneeuwwatje sneeuwwatje is offline
Junior Member

Stuur een bericht via ICQ naar sneeuwwatje Stuur een bericht via MSN naar sneeuwwatje

Citaat:
Note: the latest versions of Messenger Plus! come with an optional sponsor program. This program will show ads from time to time on your computer. In NO case this sponsor is mandatory. If you don't want it, simply uncheck the sponsor box during setup. If you installed it be error, just uninstall Messenger Plus! (which will trigger the sponsor uninstall program) and reinstall without the sponsor.

Important: if you wish to get rid of the sponsor program, you must uninstall Messenger Plus! from the usual Add/Remove program window. Don't worry, you'll be able to reinstall it later and chose not to install the sponsor anymore. If you start deleting files on your own you will prevent a full system restore as some of the files copied by the sponsor are backups of your original configuration files
Citaat:
For those who choose to support me by installing the optional sponsor program, the setup file is placed in C:\Program Files\C2Media and it's only purpose is to allow proper uninstallation of the sponsor program if you want to remove it at some point.

komt van http://www.msgplus.net/index.php?view=faq&expand=2. Om samen te vatten: msgplus uninstallen via configuratiescherm/software
Oud 06-08-2003, 09:28 PM
stefa stefa is offline
Senior Member

bedankt mannen ,toch wel vriendelijk van die manne(msn + makers) om er bij te zetten hoe je het verwijdert. En natuurlijk bedankt sneeuwwatje voor het opzoek werk. Elke keer als ik iets vraag en ik krijg het antwoord denk ik altijd :firing: damn da had ik na oek wel kunne vinne .

Bookmarks

Momenteel bekijken: 1 (0 leden en 1 gasten en/of zoekmachine bots) actieve gebruikers dit onderwerp

Onderwerpopties
Weergavemodus

Berichting Regels