|
|||||||
| Mail & Nieuwsgroepen Alle vragen over mail, mail-clients, nieuwsgroepen mogen hier komen! |
![]() |
|
|
Onderwerpopties | Weergavemodus |
|
|
|||
|
|||
|
Hallo,
Ik heb onlangs Norton anti virus verwijderd omdat deze teveel tijd in beslag nam en vervangen door onecare van Microsoft. Alles ging prima tot gisteren toen onecare anti virus & spyware geen verbinding meer had en ik deze ook nietmeer kon herstellen. Ik heb dus nu nog wel internet verbinding maar kan MSN of Hotmail nietmeer openen . Ik heb onecare ondertussen verwijderd, ook al eens firewall uitgeschakeld maar niets helpt. heb ook ergens gezien dat er een probleem was met POP3 POORT110 ? Verder krijg ik ook deze foutmelding...De server {F5F545A6-39C4-40B5-814D-B4504 0A89FB5} heeft zich binnen de vereiste termijn niet bij DCOM geregistreerd. Is er misschien iemand die hier raad mee weet ?Alvast bedankt Danny |
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
Norton is niet echt bad hoor, over de 2008 versie veel goede commentaren te vinden, is zelfs tot beste bescherming uitgeroepen!
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Maar Norton is wel log qua grootte als is dat voor moderne pc's niet echt een bezwaar meer.
DCOM probleem: duid erop dat de applicatie blijkbaar niet juist ingesteld staat of niet correct geďnstalleerd. {F5F545A6-39C4-40B5-814D-B4504 0A89FB5} : niet van windows , tikfoutje misschien of indien juist onbekende applicatie. Laatst aangepast door goofy : 02-01-2008 om 09:18 PM |
|
|
|
|
![]() |
| Bookmarks |
| Momenteel bekijken: 1 (0 leden en 1 gasten en/of zoekmachine bots) actieve gebruikers dit onderwerp | |
| Onderwerpopties | |
| Weergavemodus | |
|
|
Sponsored links
|
|
| Deze website is gehost bij: Dutchzone Webhosting | |