Bekijk de volledige versie : Beste computer-magazine?
PC_Freak
12-11-2002, 05:55 PM
Ik lees nu Netwerk, vroeger las ik Computer Magazine. Maar sinds ik ook met Linux werk denk ik er aan om terug CM te gaan lezen.
Hoe zit dat met jullie wat vinden jullie het beste magazine?
watchhorse
12-11-2002, 06:30 PM
Las vroeger ook zo'n magazines en kocht ze meestal als er een cdrom bijzat.
Heden haal ik alle info van het net (meestal via forums :lol: ) , das stukken goedkoper en de software van de cdroms vind ik ook wel op het net. :wink:
Slicer
12-11-2002, 07:46 PM
ik ga met watchhorse mee, het net is de beste plaats voor informatie (en densnoods aboneer je je maar op wat mailinglists :wink:)
KaNdE
12-11-2002, 08:19 PM
netwerk rullez wij hebbe der hier al 4 jaar thuis een abbonement op !
PC_Freak
13-11-2002, 11:43 AM
netwerk rullez wij hebbe der hier al 4 jaar thuis een abbonement op !
Netwerk is idd een goed blad alleen ligt het niveau wat lager dan bij CM wat ik gewend was. CM heeft meer workshops en meer technischere informatie over o.a. Linux, webservers, delen van breedbandverbindingen enz... Ik heb nooit niet één artikel over Linux in Netwerk gezien.
Waterboy
20-11-2002, 10:26 AM
pc-active is ook een zeer goed tijdschrift al is het niet overal in België te verkrijgen, bij mijn vader zijn we daar op geabonneerd, en thuis op computermagazine. Dus k blijf redelijk op de hoogte van nieuwigheden;)
KaNdE
20-11-2002, 12:41 PM
als je nog geen artikel over linux hebt gezien in netwerk kom dan maar even bij mij thuis ! ik heb hier een groot archief van netwerken en ik kan je zeker 3 nummers voorleggen waar zeker 5 paginas over linux staan
-4_R3@L-
14-12-2002, 09:30 AM
Telt PC Zone benelux mee????? want dat is meer een games blad er worden wel pagina's hardware gegeven hoor.
Blokker_1999
14-12-2002, 10:00 AM
Netwerk is een blad dat zich toespits op de beginners (heb daar voorlopig ook nog een abbonement op) en daarin wordt alles zo eenvoudig mogelijk uitgelegd. Daarom ook dat het het meest verkochte computerblad in belgië is (en als we procentueel bekijken het grootste in europa, daarmee bedoel ik dus aantal lezers dat ze kunnen bereiken op het aantal vlamingen). Ma als mijn abonnement vervalt op Netwerk ga ik overschakelen naar een ander magazine dat wat meer technischer gaat
KaNdE
14-12-2002, 02:28 PM
welk magazine dan ?
Slicer
14-12-2002, 02:33 PM
ik ga ook es kijken voor een blad, kgheb abbonement op PCGameplay (games!) en eos (wetenschappelijk), maar wil ook nog wel een ander
PC_Freak
18-12-2002, 04:27 PM
Netwerk is een blad dat zich toespits op de beginners (heb daar voorlopig ook nog een abbonement op) en daarin wordt alles zo eenvoudig mogelijk uitgelegd. Daarom ook dat het het meest verkochte computerblad in belgië is (en als we procentueel bekijken het grootste in europa, daarmee bedoel ik dus aantal lezers dat ze kunnen bereiken op het aantal vlamingen). Ma als mijn abonnement vervalt op Netwerk ga ik overschakelen naar een ander magazine dat wat meer technischer gaat
Inderdaad en dan lijkt Computer Magazine me een goede keuze. Niets newbie enkel voer voor de freaks en professionals!
Waterboy
18-12-2002, 08:44 PM
mij stoort t feit dat er game artikels in CM steeds meer bijstaan ...
als ge game besprekinge wilt leze gaat ge toch gene CM kope zeker, pakt dan PC gameplay ofzo
PC_Freak
19-12-2002, 10:16 AM
ja is eigenlijk welwaar.ik heb liever wat meer besprekingen van software...
vBulletin v3.8.1, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.