Bekijk de volledige versie : multifunctional
ik ben van plan om een multifunctional aan te schaffen
ik heb reeds goede kritieken gehoord over een epson cx3200
heeft er iemand ervaring mee
alvast bedankt
mvg
:n00b:
pavell
25-01-2004, 03:26 PM
De multifunctie inkjets presteren allemaal behoorlijk...meer nog, ze presteren zelfs zeer goed en moeten niet echt onderdoen voor de 'standalone' produkten.
Waar je wel op moet letten is de kostprijs per pagina (bij inkjets dus vooral de inktprijs) en houd er ook rekening mee dat de meeste multifunctie printers/scanners niet bedoeld zijn om een groot printbereik te ondersteunen..lees het max aantal pagina's per maand.
De cheap...cheap..cheap ..cheapest manier om iets op papier te krijgen is nog altijd een laserprinter als het om een redelijk tot groot paginaverbruik gaat. Duplex printen haalt de prijs nog verder naar beneden.
Een inktjet kan je nooit te lang laten stilstaan omdat dan de inktnozzle
verstopt geraakt.
stoffel
31-01-2004, 08:43 PM
Ik heb een laserprinter,en ook zo'n multifunctional van HP, het werkt allemaal voortreffelijk, het enige "probleem " bij een multifuctional is dat je gewoon bij één probleem,heel de boel binnen moet brengen,maar voor de rest zeer tevreden over en nog nooit problemen mee gehad :D
bedankt voor de reacties
heh reeds een epsoncx3200 besteld
maar epson is blijkbaar slachtoffer van hun eigen succes want ze kunnen niet snel genoeg meer aanleveren
mvg
:) :) :) :D :D :D
pavell
01-02-2004, 03:46 PM
Foutje van epson belgië, nou ja... ze kunnen er eigenlijk niet veel aan doen hoor.
De levertermijnen vallen mee als de invoerder ze in stock heeft.
Als dat niet het geval is moet het van de epson fabriek komen.
Hebben die geen voorraad, dan moet uw printer nog gemaakt worden.
Bekijk het aan de andere kant, en spiksplinternieuw model is toch fijn he.
hallo allemaal
pc winkel heeft bevestigd dat all in one vandaag zou geleverd worden
groetjes
vBulletin v3.8.1, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.