PDA

Bekijk de volledige versie : Schrijfprobleem met magix Music cleaning lab deluxe 2003

Gvincar
28-05-2003, 10:44 PM
hoi,

Ik ben net nieuw hier en heb niet veel verstand van de technische kant van pc's :oops: Ik heb net magix music cleaning lab deluxe 2003 gekocht omdat mijn grootste hobby vinyl is. Lp's singles enz. Nu wilt dat programma geen een van mijn twee cd-roms vinden of gebruiken. Ik krijg ofwel de mededeling : Aspi not ready of geen Cd-r gevonden terwijl er één is. :x

Nu heb ik hier ergens gelezen dat iemand problemen had met zijn roxio. Ik heb dus ook Roxio. Je weet wel met dvd schrijver en alles erop en eraan. Zou het kunnen dat dit programma keet schopt met mijn magix. In dat geval zal het er rap afliggen. :laser-anim: Met het magix programma is er ook een bestand dat in staat is om programma's enz. over te schrijven.

Kan iemand mij helpen, liefst simpel uitgelegd omdat ik van de technische termen van de pc niet veel ken.

Alvast bedankt,

Groetjes Gvincar

Anonymous
16-06-2003, 08:01 PM
ASPI updaten en probleem opgelost.

SystemSolutioner
17-06-2003, 11:53 AM
Wat is aspi?
Voor degene die het niet kennen?(waaronder mijzelf)

justsomeone
17-06-2003, 11:56 AM
ASPI = Advanced SCSI Programming Interface. Het is software die zorgt voor de communicatie tussen cdspeler en de software.

Anonymous
17-06-2003, 12:59 PM
eh.. om verwarring te vermijden:

Omdat er SCSI wordt vermeld betekent niet dat zijn systeem over scsi
apparaten beschikt.
In wezen is er qua techniek geen verschil tussen IDE en SCSI.
T'is pas aan't einde dat de 'vertaalslag' gebeurt.
ASPI werkt dus zowel in combinatie met IDE als SCSI apparaten.

T'is gewoon een ongelukkig gekozen term.